Voor 15:00 besteld, morgen in huis Onze winkel is 53 uur per week voor u geopend

Canal Digitaal frequentiewijziging: Update nodig voor Alden, Teleco en Travel Vision schotels!

6-5-2019

Canal Digitaal frequentiewijziging:
Update nodig voor Alden, Teleco en Travel Vision schotels.

Het probleem:
Heeft u een automatische Alden, Teleco of Travel Vision schotel en kijkt u televisie via aanbieder Canal Digitaal (Astra 3)? Dan blijft uw schotel bij het zoeken naar de satelliet momenteel zeer waarschijnlijk rondjes draaien en vindt deze de satelliet niet.

De oorzaak:
Canal Digitaal heeft een frequentiewijziging van een belangrijke zoekfrequentie voor Teleco, Alden (niet alle modellen) en Travel Vision (niet alle modellen).

De oplossing:
Om uw schotel weer normaal te laten functioneren heeft uw schotel een update nodig. Dit kunnen wij op afspraak voor u uitvoeren bij onze winkel. Voor het maken van een afspraak kunt u ons bellen op 0516-541129 zodat onze monteur het voor u kan oplossen.

Alternatieve oplossing:
Bij Canal Digitaal komen wijzigingen als deze regelmatig voor. Mocht u de keuze maken om over te stappen naar aanbieder Joyne dan hoeft uw schotel bijna nooit geupdate te worden aangezien zij met vaste zoekfrequenties werken op de Joyne Eutelsat 9 satelliet. Joyne is al vanaf 13 euro per maand te ontvangen.
Lees hier meer over Joyne.

 


Deel dit bericht

Meer