Reparatie opsturen

Woont u ver bij ons vandaan of stuurt u uw apparaat liever op ter reparatie? Dan is dit natuurlijk geen enkel probleem. Indien u uw apparaat opstuurt is het van belang dat wij de volgende dingen van u ontvangen:

  • NAW gegevens, zodat we het apparaat weer retour kunnen zenden,
  • Telefoonnummer en/of e-mailadres,
  • Klachtomschrijving met vermelding wat u allemaal heeft opgestuurd,
  • Aankoopnota indien u het apparaat bij ons heeft gekocht,

Op deze manier kunnen wij u reparatie zo snel mogelijk verwerken. Indien wij een reparatie krijgen zonder NAW of contact gegevens loopt deze altijd vertraging op. Het uitvoeren en afhandelen van een reparatie duurt gemiddeld tussen de 2 en de 10 werkdagen. Wanneer het apparaat door ons retour wordt verzonden sturen wij u de track&trace code toe indien wij u uw e-mail adres hebben ontvangen. De verzendkosten voor zowel het opsturen als retourzenden komen voor uw eigen rekening.

U kunt uw apparaat naar het volgende adres sturen:

Arob Antennebouw

T.a.v. Technische dienst

Foarwurk 39k

9248 SL Siegerswoude

 

Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen via het contactformulier.